25 septembrie 2013

Despre lectură .

Despre lectură pot fi spuse atât de multe și în același timp, oricât ai spune, tot nu ar fi de ajuns. Cum poți descrie sentimentul dat de o lectură bună? Sau plăcerea unei cărți citite la miezul nopții? Nu știu, nu cred că există răspuns. Cred că despre lectură se poate vorbi doar subiectiv. Obiectivitatea nu își are locul aici, la fel cum nu își are locul în general în creațiile artistice.

Așa că voi vorbi despre lectură din punctul meu de vedere. Pentru mine acest cuvânt înseamnă foarte multe lucruri în același timp. Înseamnă amintiri frumoase din copilărie, când am pus mâna pe primele mele cărți. Nu sunt absolut sigură care a fost prima, dar știu exact care a fost cea care m-a marcat. „Robinson Crusoe” a fost lectura care mi-a inspirat fiorul iubirii pentru cărți și a rămas așa până în ziua de azi. Lectura mai înseamnă după-amiezi de duminică însorite în care tot ceea ce vreau să fac este să savurez o cană de ceai și să mă relaxez împreună cu cartea mea preferată. Lectura înseamnă prea multe lucruri care nu pot fi transpuse în simple cuvinte. Și-ar pierde prea mult din valoare.

Iubesc să citesc, să devorez paginile cărților, să descopăr personaje fascinante, aventuri pline de mister, personalități extraordinare și povești marcante. Iubesc absolut totul când vine vorba despre cărți, de la coperțile lucioase și colorate până la personajele ce respiră prin paginile cărților.



Este o lume diferită acolo, o lume imaginară care mie personal, îmi hrănește sufletul. Nu știu ce aș fi dacă nu aș citi. Cu siguranță nu aș mai fi eu cea de azi. Știu că acum cititul a fost dat la o parte din cauza tehnologiei, dar eu refuz să îmi uit cărțile într-un colț doar pentru că există Internet. Dacă știi să îl folosești, Internetul îți poate schimba viața. De exemplu, dacă tot suntem la subiectul lectură, Internetul te ajută să găsești totul mai ușor. Cărțile pot fi ale tale cu un simplu click. Și unul dintre serviciile mele preferate de acest gen este Biblioteca online de cărți. De ce?

În primul rând pentru că oferta lecturilor este atât de variată încât pot petrecere ore în șir hotărându-mă care carte ar trebuie să fie a mea. Și pentru că e simplu și ușor de folosit. Este unul din locurile de pe Internet unde poți învăța și unde te poți relaxa în același timp. Este unul din locurile acelea bune și sigure unde în mod sigur ți-ai lăsa copii să navigheze. De asta îmi place Biblioteca online de cărți. Oferă siguranță și educație tuturor.

Cum ai putea să NU citești în ziua de azi când există atât de multe motive ca să o faci? Când ai la îndemână atâtea metode? Când în mijlocul vitezei lectura este singura șansă la relaxare? Nu vă lăsați cărțile să se prăfuiască,citiți, orice vă bucură sufletul! 


Sper că v-a plăcut articolul meu tematic, pentru că particip cu el la concursul de pe bibliocărți.com.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu