28 martie 2010

Nu ar conta.

 Cine ești tu străine ? Cum te numești ? De unde vii ?
 
 Cred că după tine inima mea tresaltă și cred că după tine sufletul meu tânjește.
 
 Mi-a obosit sufletul care speră prea mult împotriva oricărei logici.
 
 Mi-a obosit inima care bate asurzitor într-un decor mut.
 
 Vino și spune-mi că nu mi s-a părut că privirea ta a stăruit în a mea mai mult de o secundă .
 
 Vino și spune-mi că și tu simți la fel , că și tu te-ai gândit la mine în tot acest timp și ai murit de nerăbdare să mă mai vezi încă o dată .
 
 Spune-mi că vrei să stau lângă atunci când în viață ta plouă.
 
 Spune-mi că ești singur și că ai nevoie de cineva care să îți țină companie.
 
 Aș veni bucuroasă doar să știu că ești lângă mine .
 
 Nu trebuie să vorbim , putem doar să stăm , pe aceeași bancă , sau pe bănci diferite. Trebuie doar să mă chemi , și eu voi veni.
 
 Nu contează dacă tu vrei doar să stai și să asculți muzică la niște căști învechite.
 
 Nu contează dacă tu vrei să privești stelele noaptea târziu.
 
 Nimic nu ar mai conta dacă tu m-ai chema doar .. să stau cu tine , străine.
 
 Nu ar conta dacă tu ai rămâne o enigmă pentru mine , îmi plac enigmele , poate prea mult.
 
 Vreau doar să îți cunosc mirosul și numele . Și vreau că tu să vrei să știi totul despre mine.




Un comentariu: