25 martie 2013

Gânduri.


Un miraj. O amăgire. Atât eşti. M-ai ameţit cu parfumul tău, m-ai pus la pământ atunci când credeam că sunt gata să zbor. Dar apoi tot tu m-ai ridicat şi mi-ai dat putere să lupt, şi alături de tine am cunoscut cele mai frumoase momente. Alături de tine am învăţat că sunt puternică şi frumoasă, dar că undeva, cândva, totul se va termina şi că timpul care mi-e dat, mi-e cel mai de preţ dar . Tu m-ai povăţuit bine să nu am încredere în toţi oamenii, să fiu mai degrabă prudentă decât să regret, dar să nu las clipele frumoase să treacă doar din orgolii.

Mi-ai arătat toate tipurile de iubire. Întâi mi-ai dezvăluit de ce să îmi apreciez părinţii, cum să îi iubesc, şi că eu sunt de nepreţuit. M-ai povăţuit bine să fac din ei cei mai buni prieteni, pentru că ei sunt singurii care îmi dedică mie toată viaţa lor. Apoi mi-ai arătat că dragostea poate luă alte forme. M-ai învăţat să simt dragostea, chiar dacă e platonică, pasională sau romantică. M-ai atins pe inimă de fiecare dată când mi-ai oferit zâmbetul tău. M-ai întărit invatandu-mă că suferinţa e o parte normală a existenţei şi că e un semn că trăieşti, şi că ea doar te întăreşte şi te învaţă.

Mi-ai dat la un moment dat, unul din cele mai de preţ daruri: prietenii buni care nu aşteaptă de la tine decât să fii tu pentru ei. Am învăţat astfel că prietenia seamănă cu dragostea dintre fraţi, că e fidelă, că e frumoasă, şi că fără ea, totul ar fi amar, trist. Mi-ai dat cei mai frumoşi oameni că să îmi fie alături, şi deşi nu sunt perfecţi, ei m-au ajutat să devin mai bună decât am fost.

Mi-ai arătat că lucrurile bune nu vin din prima încercare, dar că merită tot efortul şi toată aşteptarea din lume. M-ai învăţat să fiu mai bună pentru că aşa sunt mai liniştită şi împăcată cu mine însumi. Prin firea ta excentrică şi ciudată mi-ai arătat totuşi că mă iubeşti în cele mai grele momente şi m-ai ajutat, deşi nu mi-am dat seama pe moment.

Am crezut la un moment dat că nu te merit, că sunt prea slabă, sau că nu sunt destul de bună că să fiu aici. Atunci mi-ai dat o palmă peste faţa şi mi-ai ordonat să încetez cu prostiile. Sunt aici, înseamnă că sunt destul de bună. Trebuie doar să nu dezamăgesc.

Ai fost lângă mine atunci când lacrimi fierbinţi îmi întunecau obrajii şi mi-ai arătat că fericirea vine din lucruri simple, nicidecum din cele complicate. M-ai învăţat să găsesc bucuria în răsărituri, în reuşite, în oameni, în natură, în tot ceea ce mă înconjoară.

Mai am multe de învăţat de la tine, şi sper că relaţia noastră va dura mult. Pentru că te iubesc aşa cum eşti şi sunt recunoscătoare că m-ai lăsat să fiu aici, alături de tine. Promit că într-o zi vom reuşi împreună.

(Gânduri despre viaţă)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu